Uw partner in laboratoriumapparatuur

Veelgestelde vragen Lab-App


Bestellen

  • Kan ik een order wijzigen?
    Het wijzigen van uw order nadat u besteld heeft is mogelijk wanneer u dit per email of telefoon aan ons doorgeeft.
  • Kan ik een order annuleren?
    U kunt een order annuleren ook dit dient u aan te geven per mail of telefoon. 
  • Wat moet ik doen als mijn order niet klopt?
    Neemt u dan contact met ons op per email of telefoon.
  • Betaal ik verzendkosten?
    Uw bestellingen zijn bij ons vrij enige verzendkosten.
  • Krijg ik een orderbevestiging?
    Nadat u de order heeft geplaatst, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. De orderbevestiging bevat de volgende gegevens: klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag, betaalgegevens en leveringsgegevens.
  • Wat moet ik doen als ik mijn order heb geplaatst, maar nog geen orderbevestiging heb ontvangen?
    Neemt u dan contact met ons op.
  • Kan ik een eerdere bestelling opnieuw plaatsen?
    Ja, dit kan per email en telefoon.
  • Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?
    Dit kan niet op onze website, maar wij kunnen u uiteraard een overzicht versturen.

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?
    Bankoverschrijving

Bezorgen 

  • Bezorgt Lab-App ook buiten Nederland?
    Lab-App bezorgt in Nederland en België.
  • Wanneer wordt mijn order geleverd?
    Leveringstijden gelden steeds bij benadering.
  • Moet er worden getekend voor levering?
    Ja. er moet voor ontvangst getekend worden
  • Wie bezorgt mijn order?
    Lab-App levert uw bestellingen in samenwerking met DHL of Postnl of een daartoe gespecialiseerde dienst, in de meeste gevallen komen wij zelf langs om het product te leveren.
  • Worden er bezorgkosten berekend?
    Nee.
  • Wat moet ik doen indien mijn zending is beschadigd?
    Neemt u dan contact met ons op per email of telefoon zodat wij u direct kunnen helpen.
  • Wat moet ik doen indien mijn zending niet volledig en/of correct is uitgeleverd?
    Neemt u ook adan direct contact met ons op.

Retourneren

  • Hoe kan ik een artikel retourneren?
    Dit graag in overleg met ons, een email is al voldoende om het retoruproces in behandeling te nemen.
  • Hoe is de garantie- en de reparatieregeling?
    Op al onze apparatuur geldt de normale fabrieksgarantie. Reparatie: als uw artikel defect of beschadigd is, kunt u het product door ons laten repareren. Dit kan zowel tijdens als na de garantieperiode. U stuurt het defecte apparaat, de factuur en alle toebehoren aan ons op. Vervolgens zorgen wij ervoor dat het product wordt gerepareerd. Als extra service houden wij nauwkeurig bij of de artikelen binnen de gestelde termijn worden gerepareerd. Wanneer u  ‘reparatie op locatie’ zou willen dan komt onze reparateur bij u langs, hier zitten wel extra kosten aan verbonden.

Overige vragen

  • Wat te doen met door transport beschadigde artikelen?
    Indien u bij het controleren van de ontvangen bestelling breuk aantreft, dient u dit direct te melden via een e-mail naar onze klantenservice.
  • Wat is onze Privacy Policy?
    Wij gaan zeer zorgvuldig om met uw privacy. Uw privacy verdient onze zorgvuldigheid.
  • Zijn de prijzen exclusief of inclusief btw?
    Alle getoonde prijzen zijn inclusief btw (tenzij anders vermeld) U ziet dit ook terug op uw offerte.
  • Hoe kan ik een klacht indienen?
    Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met onze service, stuurt u dan alstublieft een e-mail naar klantenservice of neemt u dan telefonisch contact met ons op.
  • Heeft u meer vragen?
    Neem gerust contact met ons op, wij zijn u uiteraard graag van dienst.